Blogger Layouts

BEN ASHAARI

Saturday, November 26, 2011

OMBAK RINDU

HAI SEMUA..EMM,HARI NIE XTAU NAK TULIS APA..NAK UPDATED PASAL STACY PUN X ADA PULA YANG HARUS D TULIS KAN..PASAL SAYA PULA MCM BIASA JER.. TGK2 TV NIE TIBA2 INGAT NOVEL OMBAK RINDUYANG PERNAH SAYA BACA 12 TAUN YG LALU..YANG KINI AKAN DI JADIKAN FILEM X LAMA LAGI..BKN X LAMA LG TP AKAN DI TAYANGKAN DISEMBER INI..FUHH,KECOH NIE..NTAH2 AKU JAH YG LMBT NAK UPDATED KAN..HAHAHA..ORG LAIN DAH LAMA UPDATED..X APA LAH..;(. HIHI.. YG SEBENARNYA AKU PUN DAH X SABAR MENUNGGU NAK TENGOK NIE..DAH LAH PELAKON2 NYA SEMUA NYA YANG GLAMER..TERUTAMANYA PELAKON HERO DAN HEROIN NYA TUH YANG MMG MINAT GILER LAH..SAPA LG KLU BUKAN AARON AZIZ DGN LISA SURIHANI TUH..DGN PELAKON TAMBAHAN MAYA KARIN DGN UMIE AIDA.

MUKA HALAMAN FILEM


























MUKA HALAMAN NOVEL
























JOM BACA SINOPSIS FILEM OMBAK RINDU NIE..

Izzah adalah seorang gadis yatim piatu yang kematian orang tua mereka akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, pak saudaranya, Taha mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bencana dalam keluarga.

Pak cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual anak saudaranya itu kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak pak saudaranya walaupun hatinya tidak rela.

Di situlah dia telah berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz telah membeli Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan membawa dia keluar dari neraka jahanam itu. Di atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.

Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, iaitu model dan pelakon terkenal tanahair menggugat cinta Izzah yang mula berputik kepada Hariz. Dapatkah Izzah menerima Mila Amylia sebagai madunya? Bagaimana pula penerimaan Mila pada Izzah? Dapatkah hariz membahagiakan Izzah dan Mila? Bahagiakah rumah tangga yang dibina di atas kehadiran orang lain? Bagaimanakah tindakan Datuk Sufiah setelah mengetahui cerita sebenarnya?

hasil karya novel :Fauziah Ashari
hasil karya filem : Osman Ali

so kita tungguuu!!! 



 ♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry HIPO ! Like Kalau Suka ! ♥


No comments:

Post a Comment